آیا علی مرادی باز هم با کیانوش رستمی مدارا می نماید؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علی مرادی روز یکشنبه با کسب 22 رای از مجموع 43 رای مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری توانست برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا گردد. مسئولیتی که به گفته خودش برای آخرین دوره آن را قبول نموده و در طول این جهت چهار ساله باید وعده های متعددی را عملی سازد.

آیا علی مرادی باز هم با کیانوش رستمی مدارا می نماید؟

مرادی در نشست مجمع به برنامه های مختلفی از جمله تقویت ارتباط دیپلماتیک و بین المللی، پشتوانه سازی و تجهیز امکانات استانها، مبارزه با دوپینگ و سلامت ورزشکاران و همچنین دعوت از بعضی چهره های منزوی و ناراضی به فدراسیون اشاره نمود و وعده داد این موارد جزو اهم برنامه هایش است؛ اما داستان ورزشکار سالاری و نحوه رفتار با کیانوش رستمی همچنان در پرده ای از ابهام است.

بعضی از اهالی وزنه برداری معتقدند سیاست علی مرادی در نحوه برخورد با کیانوش و مماشات با این ورزشکار عنوان دار و خودرای به گونه ای بوده تا خللی در برنامه های انتخاباتی اش ایجاد نشود و هیاهوی احتمالی در این خصوص باعث ریزش آرای او نگردد؛ اما حالا که در پست ریاست فدراسیون ابقا شده و رای قاطعی در مجمع کسب نموده، باید فکری به حال مبارزه با ورزشکارسالاری هم بکند.

هنوز معین نیست داستان تمرینات انفرادی کیانوش رستمی یا حضور او در کنار دیگر اردونشینان تیم ملی به کجا ختم خواهد شد، اما علی مرادی از این پس توجیهی برای مماشات با این قهرمان ملی ندارد و باید این موضوع را در آستانه رقابتهای جهانی و المپیک برای همواره حل و فصل کند.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31079

به "آیا علی مرادی باز هم با کیانوش رستمی مدارا می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا علی مرادی باز هم با کیانوش رستمی مدارا می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید