اتحاد مسلمانان با رهبری واحد، تنها راه مقابله با مداخلات غربی ها در امور مسلمانان است

به گزارش مجله سرگرمی، فان لیزون، رئیس مجلس اندونزی با حضور در برنامه تلویزیونی بدون مرز ضمن اشاره به مداخلات غربی ها در امور داخلی کشورهای اسلامی گفت: باید با اتحاد به مداخله گران پیامی مشترک بفرستیم و موضعی محکم در قبال آنان اتخاذ کنیم.

اتحاد مسلمانان با رهبری واحد، تنها راه مقابله با مداخلات غربی ها در امور مسلمانان است

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مرتضی غرقی در جدیدترین برنامه بدون مرز، پای صحبت های فان لیزون، رئیس مجلس اندونزی نشسته است. فان لیزون به سؤالات مختلفی درباره شرایط منطقه، ترویج اسلام هراسی در غرب و مداخله برخی کشورهای غربی در امور داخلی مسلمانان پاسخ داد. به گفته او، کشورهای اسلامی باید با اتحاد خود، مانع از تفرقه افکنی دشمنان و اجرای توطئه های آنان شوند. هم چنین او معتقد است که شکل گیری مجلس های کشورهای اسلامی، نقش مؤثری در حل اختلافات و مسائل دنیا اسلام خواهد داشت.

اسلام هراسی و مداخله کشورهای غربی در امور کشورهای دنیا اسلام، در سالیان اخیر ظاهر جدی تری به خود گرفته است. به نظر می رسد که امپریالسیم دنیای، بعد از فروپاشی شوروی سابق به دنبال دشمنی فرضی در منطقه می گشت تا بتواند به این بهانه اقدامات نظامی و تجاوزات خود را توجیه کند. یکی از این راه ها، هدف قرار دادن مسلمانان و ترویج اسلام هراسی در غرب بود. فان لیزون در برنامه این هفته بدون مرز گفتگویی متفاوت با مرتضی غرقی داشته و نقطه نظرات خود را پیرامون حل این مشکل دنیا اسلام ارائه داده است.

بدون مرز یک برنامه گفت وگومحور است که هر هفته با اجرای مرتضی غرقی میزبان سیاست مداران شناخته شده دنیا می شود. این برنامه آیینه ای برای انعکاس دیدگاه شخصیت های مهم و تأثیرگذار بر ایران، منطقه و دنیا است.

بدون مرز شنبه ها ساعت 19:45 از شبکه 2 سیما پخش می شود. این برنامه همچنین شنبه ها ساعت 23:35 و سه شنبه ها ساعت 14:05 از شبکه خبر بازپخش می شود.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59290

به "اتحاد مسلمانان با رهبری واحد، تنها راه مقابله با مداخلات غربی ها در امور مسلمانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحاد مسلمانان با رهبری واحد، تنها راه مقابله با مداخلات غربی ها در امور مسلمانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید