ازبک ها به همسایه خود رحم نکردند، صعود یاران کوپر به مرحله حذفی

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی فوتبال ازبکستان با پیروزی چهار بر صفر مقابل ترکمنستان به همراه ژاپن راهی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا شد.

ازبک ها به همسایه خود رحم نکردند، صعود یاران کوپر به مرحله حذفی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ازبکستان و ترکمنستان از ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند که شاگردان هکتور کوپر با زدن چهار گل به همسایه خود، صعودشان به مرجله حذفی جام ملت های آسیا را قطعی کردند.

در دقیقه 16 این دیدار جواهیر سیدیکوف پیروز شد نتیجه حملات دامنه دار و مداوم تیمش را تیمش به گل نخست ازبکستان کند تا خیال هکتور کوپر از زدن گل نخست مقابل تیم سخت کوش ازبکستان راحت گردد.

بعد از این گل ترکمنستان به اندازه انجام موقعیت نصفه و نیمه پیش کشید اما در زدن گل ناکام بود تا اینکه ایدور شامورادوف در دقیقه 25 توانست گل دوم ازبک ها را هم در یک ضد حمله سریع به ثمر برساند.

حملات ازبکستان انتها نداشت و یاران هکتور کوپر به دنبال افزایش تفاضل گل زده خود در این مسابقات بودند که جلال الدین ماشاریپوف در دقیقه 40 گل سوم و الدور شامورادوف گل چهارم را وارد دروازه ترکمنستان کردند.

در ادامه ازبکستان موقعیت های دیگری هم داشت که دیرک، دروازه بان ترکمنستان و کم دقتی یاران کوپر مانع از به ثمر رسیدن گل های بعدی شد.

ازبک ها با این برد شش امتیازی شدند و به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از ژاپن جای گرفتند تا در بازی انتهای برابر سامورایی ها با یک تساوی هم به عنوان تیم نخست از گروه صعود نمایند.

ترکمنستان هم به همراه عمان در قعر جدول گروه نهاده شد و برای داشتن شانس برای صعود به عنوان تیم سوم باید عمان را در دیدار انتهای شکست دهد.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10275

به "ازبک ها به همسایه خود رحم نکردند، صعود یاران کوپر به مرحله حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازبک ها به همسایه خود رحم نکردند، صعود یاران کوپر به مرحله حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید