ایران با سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز نایب قهرمان شد

به گزارش مجله سرگرمی، در انتها رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا تیم ایران با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

ایران با سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز نایب قهرمان شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 25 و 26 خردادماه در شهر پوکت تایلند برگزار گردید.

بر این اساس در روز دوم این رقابت ها در وزن 55 کیلوگرم یونس سرمستی در دور نخست با نتیجه 8 بر 0 مقابل گانسوخ از مغولستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 16 بر 13 ولادمیر کوردین از قزاقستان را مغلوب کرد اما در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 13 بر 6 مقابل سانگ هو وون از کره شمالی باخت و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 5 بر 0 مقابل ماندیک از هند مغلوب گردیده و پنجم شد.

در وزن 60 کیلوگرم فرزاد کولیوند در دور نخست با ضربه فنی فرناندو از سریلانکا را شکست داد. وی در دور دوم مقابل نوربیک دژارکینبایف از قرقیزستان با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید اما در مرحله نیمه نهایی مقابل کوک گانگ کیم از کره شمالی در حالی که با نتیجه 10 بر 4 از حریف خود پیش بود، نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در دیدار رده بندی شینگو آریموتو از ژاپن را با نتیجه 7 بر 0شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 66 کیلوگرم پیمان یاراحمدی در دور نخست با نتیجه 8 بر 0 کایرو کینجو از ژاپن را شکست داد. وی در دور دوم مقابل تائه جین جئون از کره جنوبی با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید. یاراحمدی در مرحله نیمه نهایی مقابل بولات ساکایف از قزاقستان با نتیجه 7 بر 0 بازنده شد و به دیدار رده بندی راه یافت و در دیدار رده بندی سائو نگو از ویتنام را با نتیجه 8 بر 0 شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی قیاسی در دور نخست چانگ یانگ کیم از کره جنوبی را با نتیجه 9 بر 2 شکست داد. وی در دور دوم مقابل باسانتسگت از مغولستان با نتیجه 10 بر 3 به رجحان دست یافت و در مرحله نیمه نهایی نیز پیروز شد ساکن آینده جانوف از قزاقستان را با نتیجه 10 بر 2 شکست دهد. قیاسی در دیدار فینال کومار پرادیو از هند را با نتیجه 8 بر 1 شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 84 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول بکجان مربکوف از قرقیزستان را با نتیجه 9 بر 0 شکست داد. وی در دور دوم مقابل تارمانوخ گانبولد از مغولستان با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید. کریمی در مرحله نیمه نهایی مقابل هیوک بیوم گوان از کره جنوبی با نتیجه 7 بر 0 به رجحان رسید و در دیدار فینال به مصاف عظمت دولت بیکوف از قزاقستان رفت و توانست با نتیجه 10 بر 2 وی را شکست دهد و صاحب عنوان نخست گردد.

در وزن 96 کیلوگرم نیز حاتم علی اکبرزاده مقابل فخرالدین سلیم زودا از تاجیکستان با نتیجه 4 بر 0 مغلوب گردید و با توجه به شکست کشتی گیر تاجیک مقابل حریف هندی، علی اکبرزاده از دور رقابت ها حذف شد. در این وزن کشتی گیران قزاقستان و هند فینالیست شدند.

رده بندی تیمی و انفرادی این رقابت ها به توضیح زیر است:

رده بندی انفرادی:

50 کیلوگرم: 1- کادیان مانگال (هند) 2- مصطفی یعقوبی (ایران) 3- کوکی ایشیتانی (ژاپن) و محمودجان شاوکاتور (ازبکستان) 5- این سانگ هیون (کره شمالی) و احمد الکعبی (یمن)

55 کیلوگرم: 1- تتسویا یاماساکی (ژاپن) 2- سانگ هو وون (کره شمالی) 3- عظیم ایواهوف (قرقیزستان) و ماندیپ (هند) 5- گوی هیون کیم (کره جنوبی) و یونس سرمستی (ایران)

60 کیلوگرم: 1- رادیپ کومار (هند) 2- کوک گوانگ کیم (کره شمالی) 3- فرزاد کولیوند (ایران) و محمدسادیک دجورایف (ازبکستان) 5- شینگو آریموتو (ژاپن) و پانک سیت دیماک (تایلند)

66 کیلوگرم: 1- بولات ساکایف (قزاقستان) 2- ویکاس (هند) 3- اورمات گازیبیکوف (قرقیزستان) و پیمان یاراحمدی (ایران) 5- تموخین اردینبات (مغولستان) و سائو نگو (ویتنام)

74 کیلوگرم: 1- مصطفی قیاسی (ایران) 2- پرادیو کومار (هند) 3- تخرون خودجیف (ازبکستان) و ساکن آتجانوف (قزاقستان) 5- زاوار کیاو (برمه) و باسان سوگت (مغولستان)

84 کیلوگرم: 1- علیرضا کریمی (ایران) 2- عظمت دولت بیکوف (قزاقستان) 3- سلیم خودجایف (تاجیکستان) و هیوک بیوم گوان (کره جنوبی) 5- یویا اوکاجیما (ژاپن) و تورموخ گانبولد (مغولستان)

96 کیلوگرم: 1- سومیت (هند) 2- یرموخامبت اینکار (قزاقستان) 3- هان گیول کیم (کره جنوبی) و یوسوکه یوشیکاوا (ژاپن) 5- آی هنگ (چین) و فخرالدین سلیم زودا (تاجیکستان)

120 کیلوگرم: 1- عبداله قمی (ایران) 2- اولگ بولتیم (قزاقستان) 3- اصلان بک گادویف (ازبکستان) و سارجیت (هند) 5- جی یان کیم (کره جنوبی) و زیمین دا چین (چین)

رده بندی تیمی:

1- هند (68 امتیاز)

2- ایران (63 امتیاز)

3- قزاقستان (55 امتیاز)

4- ژاپن (41 امتیاز)

5- ازبکستان (41 امتیاز)

6- کره جنوبی (36 امتیاز)

7- قرقیزستان (30 امتیاز)

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34949

به "ایران با سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز نایب قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز نایب قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید