اینستاگرام در حال آزمایش اپلیکیشن پیغام رسانی مدرنی به نام Threads است: به روزرسانی اتوماتیک استوری ها با دوستان نزدیک

به گزارش مجله سرگرمی، فیسبوک گزارش داد در حال کار روی یک اپلیکیشن پیغام رسانی مستقل برای اینستاگرام است.

اینستاگرام در حال آزمایش اپلیکیشن پیغام رسانی مدرنی به نام Threads است: به روزرسانی اتوماتیک استوری ها با دوستان نزدیک

ظاهرا این اپلیکیشن که فعلا با نام Threads شناخته می گردد؛ بسیاری از ویژگی های محبوب برنامه اسنپچت را دارد. این پیغام رسان جدید طوری ساخته شده است که فقط با close friends list در اینستاگرام قابل استفاده است و به کاربران اجازه می دهد بعضی اطلاعات جزئی مانند موقعیت، سرعت، عمر باتری و غیره را به اشتراک بگذارند.

افزون بر این، کاربران مجموعه کاملی از ابزارها و ویژگی های خلاقانه اینستاگرام شامل متن، عکس و ویدیو را در اختیار دارند.

فیسبوک مدت ها است به دنبال ساختن یک پیغام رسان مستقل برای اینستاگرم است. این غول شبکه های اجتماعی در ما می اظهار داشت اپلیکیشن Instagram Direct را که هنوز در نسخه بتا واقع شده است؛ بازنشسته خواهد نمود.

به نظر می رسد فیسبوک در اپلیکیشن Threads می خواهد بهترین ویژگی های دو اپلیکیشن اینستاگرام و اسنپچت را با هم ادغام و یک جا گردآوری کند. تقریبا مشابه اسنپچت، برنامه Threads به کاربران اجازه می دهد به طور اتوماتیک یک سری به روزرسانی های استوس را برای کاربران درون فهرست خود ارسال نمایند.

البته، کاربران به طور دستی هم می توانند استوس خود را به روزرسانی نمایند. به طور دقیق تر، فیسبوک می خواهد با یاری سنسورهای اسمارت فون ها، اشتراک گذاری استاتوس را آسان تر و سریع تر کند کند.

اشتراک گذاری لوکیشن به شکلی مدرن

این روزها اشتراک گذاری موقعیت فیزیکی در شبکه های اجتماعی از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار شده و فیسبوک هم با آگاهی از این موضوع، می خواهد چنین ویژگی را در Threads ساده تر و کامل تر پیاده سازی کند. در حال حاضر، برنامه Threads موقعیت مکانی دقیق کاربر را نمایش نمی دهد و به جای آن عبارت در حال حرکت دیده می گردد.

اسنپ چت در اوایل سال جاری از ویژگی جدید Snap Map رونمایی کرد که به کاربران اجازه می دهد موقعیت دوستان خود را روی نقشه تماشا نمایند.

برای اینکه اپلیکیشن Threads نیز همانند Instagram Direct به مرگ زودهنگام دچار نگردد؛ احتمالا باید برنامه ای فراتر از یک پیغام رسان ساده باشد. این اپلیکیشن باید مجموعه ای از ویژگی های جدید و جذاب شبکه های اجتماعی را در دل خود داشته باشد و کاربران بتوانند با دوستان نزدیک خود تعامل و تجربه کاربری جدیدی داشته باشند.

در حال حاضر، اپلیکیشن Threads در مرحله آزمایشی واقع شده است و تاریخ دقیق رونمایی از آن یا انتشار نسخه بتا و تست های عمومی معین نیست.

فیسبوک با Threads می خواهد به طور مستقیم با اسنپ چت وارد جنگ گردد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در یک اظهارنظر، Threads را با ویژگی پیغام رسانی خصوصی، آینده این شرکت دانسته است.

منبع

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: یک پزشک
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40407

به "اینستاگرام در حال آزمایش اپلیکیشن پیغام رسانی مدرنی به نام Threads است: به روزرسانی اتوماتیک استوری ها با دوستان نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام در حال آزمایش اپلیکیشن پیغام رسانی مدرنی به نام Threads است: به روزرسانی اتوماتیک استوری ها با دوستان نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید