بازی با تراکتور مهمترین بازی شهرخودرو است، آمادگی کامل بازیکنان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی عصر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار شهر خودرو با تراکتور در تبریز گفت: خیلی خوشحالم که در تبریز هستم و با هواداران تراکتور دیدار می کنم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم، هرچند که تیم ما فرصت زیادی برای تمرین نداشته است و فقط دو جلسه ریکاوری داشته ایم.

بازی با تراکتور مهمترین بازی شهرخودرو است، آمادگی کامل بازیکنان

وی ادامه داد: بازی مهمی داریم، این دیدار خیلی حساس است و دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند و می تواند این موضوع بازی را جذاب کند. بازیکنان ما نیز آماده هستند.

سرمربی شهر خودرو با تاکید بر اینکه این بازی می تواند مهمترین بازی ما تا به امروز باشد، ادامه داد: با توجه به اینکه دو تیم فوتبال خوبی را ارائه می کنند، فکر می کنم بازی خوبی را از هر دو تیم ببینیم.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در تیم تراکتور گفت: برای تیم تراکتور احترام زیادی قائل هستیم چون بازیکنان بسیار خوبی دارند. در تیم تراکتور بعد از تعویض مربی، تغییرات مثبتی اجرا شده که مشهود است. تراکتور هواداران زیادی دارد که از تیم شان حمایت کرده و به جذابیت بازی اضافه می کنند.

سرمربی تیم شهر خودرو مشهد گفت: تعویق بازی تراکتور با شهر خودرو به ضرر ما شده و در آن مقطع ما در شرایط بهتری قرار داشتیم.

گل محمدی با بیان اینکه چیزی که از تراکتور دیدیم فرایند رو به رشد این تیم است، گفت: بازیکن محرومی نداریم و یک بازیکن ما نیز به تیم ملی امید رفته است و فردا حضور ندارد.

وی در ادامه گفت: تراکتور بازی خوبی انجام خواهد داد و برای پیروزی برابر ما به بازی میدان خواهد آمد و ما هم برای 3 امتیاز به تبریز آمدیم و حریف دست و پا بسته ای در تبریز نیستیم. شناخت خوبی هم از الهامی دارم.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64699

به "بازی با تراکتور مهمترین بازی شهرخودرو است، آمادگی کامل بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با تراکتور مهمترین بازی شهرخودرو است، آمادگی کامل بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید