برچسب های اختصاصی توئیتر برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، یکی دیگر از هدف های ارائه این خدمات یاری به شناسایی منابع اصلی اطلاعات منتشر شده در توئیتر است تا از فریب کاربران به وسیله داده های دروغین جلوگیری گردد.

برچسب های اختصاصی توئیتر برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، بسیاری از حساب های کاربری جعلی با انتشار اخبار جعلی و دروغین در خصوص نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مردم را گمراه نموده و فضای انتخاباتی را مشوش و آلوده کردند. حال توئیتر با درس دریافت از این تجربه میخواهد از تکرار آن جلوگیری کند.

برچسب های یادشده به شناسایی دقیق هویت حساب های کاربری نیز یاری می نماید و متمایز شدن توئیت های ارسالی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را هم تسهیل می نماید.

توئیتر قبلا در جریان برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس نمایندگان امریکا هم از این ابتکار عمل بهره گرفته بود تا منابع خبری اصلی و واقعی اخبار را از منابع جعلی متمایز کند.

علاوه بر این برای حساب های کاربری نامزدهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در حال حاضر با یکدیگر رقابت می نمایند،علامت های تایید خاص آبی رنگ در نظر گرفته شده است. برچسب های آینده وابستگی حزبی نامزدها را هم معین می نمایند.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63722

به "برچسب های اختصاصی توئیتر برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برچسب های اختصاصی توئیتر برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید