برکه های باران به مرکز هرمزگان شناسی تبدیل می شود

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان به همراه منصور اخلاقی پور مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری هرمزگان از سایت برکه های باران در موزه مردم شناسی خلیج فارس بازدید کردند.

برکه های باران به مرکز هرمزگان شناسی تبدیل می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، منصور اخلاقی پور مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری با تاکید بر توسعه فعالیت های فرهنگی در استان هرمزگان اضافه نمود: می توان از برخی بناهای بلااستفاده استان که قابلیت تبدیل شدن به مراکز فرهنگی دارند برای این منظور استفاده کرد.

او اضافه نمود: شهر بندرعباس نیاز به یک مرکز هرمزگان شناسی دارد که می توان با کمک میراث فرهنگی این گام مهم و اساسی را برداشت.

رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان نیز گفت: برکه های باران این قابلیت را دارند که بخش خصوصی یا ادارات دیگر در آنها سرمایه گذاری کنند و به مراکز فرهنگی تبدیل شوند.

او اضافه نمود: تبدیل بناهای تاریخی به مراکز فرهنگی یک فرصت است که می تواند نگاه گردشگری را به آثار تاریخی پررنگ تر کند و این اداره کل از این طرح حمایت می کند.

در پایان بازدید مقرر شد جلسه مشترکی با حضور اداره کل میراث فرهنگی، ارشاد به عنوان متولی فرهنگ و دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری برای بررسی و هماهنگی بیشتر برگزار شود.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39995

به "برکه های باران به مرکز هرمزگان شناسی تبدیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برکه های باران به مرکز هرمزگان شناسی تبدیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید