تابش: انتظار قهرمانی سپاهان در آسیا را در سه سال آینده داریم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/اصفهانمدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: انتظار داریم تیم والیبال سپاهان ظرف سه سال آینده قهرمان ایران و آسیا گردد و به قله والیبال ایران و آسیا دست پیدا کند.

تابش: انتظار قهرمانی سپاهان در آسیا را در سه سال آینده داریم

به گزارش خبرنگاران، مسعود تابش در حاشیه دیدار والیبال دو تیم سپاهان و فولاد سیرجان اظهار کرد: سال گذشته و در فرصتی دو هفته ای تصمیم به ارائه تیم والیبال گرفتیم. این تیم ابتدا در لیگ یک حضور پیدا کرد و باتوجه به زمان کمی که داشتیم، با کوشش مربیان و جمع آوری جوانان خودمان تیم خوبی را فراهم کردیم.

وی ادامه داد: خود ما نیز فکر نمی کردیم که در سرانجام بتوانیم به سوپر لیگ راه پیدا کنیم؛ اما خوشبختانه این رخ داد و تیم پیروز به راهیابی به سوپرلیگ شد.

تابش با اشاره به سابقه والیبال اصفهان گفت: از گذشته که یاد دارم، نام باشگاه ما شاهین بود، والیبال اصفهان در کشور یک قطب بود و همواره رقیب تیم های تهرانی بود و ملی پوشان زیادی نیز داشتیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: متاسفانه طی سال های گذشته والیبال اصفهان تحلیل رفته بود و شخصا احساس مسئولیتی نسبت به والیبال استان داشتم. رشته والیبال در سطح بین المللی رشد خوبی داشته است و کشورمان در آسیا قهرمان شد و اکنون یکی از تیم های خوب جهان است.

وی توضیح داد: با توجه به این موضوعات بودجه ای نسبتا مناسب برای این تیم در نظرگرفتیم. تیم خوبی را گردآوری کردیم و راضی هستیم. انتظار ما عملکرد خوب از این تیم است و اصلا فشاری برای قهرمانی و ... بر روی این تیم نیست.

تابش به برنامه این باشگاه برای تیم والیبال اشاره نمود و گفت: ما انتظار داریم این تیم ظرف سه سال آینده قهرمان ایران و آسیا گردد و به قله والیبال ایران و آسیا دست پیدا کند.

وی ادامه داد: این موضوع دور از دسترس نیست و اصفهان این پتانسیل را دارد. آموزشگاه های خود را با تعداد زیاد راه اندازی کردیم و مشغول هستند. قطعا سال های آینده والیبالیست های اصفهانی در تیم سپاهان بیشتر خواهند بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما انتظار داریم تیمی که داریم قدرتمند بازی کند و البته بعید هم نیست که مقام مناسبی کسب کنیم. بودجه تخصیص داده شده به این تیم را اجازه دهید، نگویم؛ اما تیم هایی هستند که دو برابر ما هزینه نموده اند.

تابش در سرانجام در مورد تغییر مکان دیدارهای سپاهان از سالن 25 آبان به سالن مخابرات اظهار کرد: سالن 25 آبان شرایط برگزاری مسابقه را نداشت. کف پوش این سالن مشکل داشت و اشکالات زیاد دیگری نیز دارد که انشاالله این اشکلات را ظرف مدت کمی رفع خواهیم کرد تا سالن استانداردی آماده گردد.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56015

به "تابش: انتظار قهرمانی سپاهان در آسیا را در سه سال آینده داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابش: انتظار قهرمانی سپاهان در آسیا را در سه سال آینده داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید