تصاویر جای خالی آثار شاخص موزه رضا عباسی که به مشهد فرستاده شدند ، بیش از دو ماه از وعده بازگشت آثار گذشت

به گزارش مجله سرگرمی، جای خالی بعضی از آثار شاخص موزه رضا عباسی که به موزه بزرگ خراسان منتقل شده بودند، هنوز در این موزه دیده می گردد در حالی که بیش از دو ماه از وعده رئیس موزه خراسان بزرگ برای بازگرداندن اشیاء به موزه های اصلی می گذرد.

تصاویر جای خالی آثار شاخص موزه رضا عباسی که به مشهد فرستاده شدند ، بیش از دو ماه از وعده بازگشت آثار گذشت

خبرنگاران: نمایشگاه دوران اسلامی در بهمن ماه سال 1395 در موزه بزرگ خراسان به دلیل انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی دنیا اسلام در سال 2017 افتتاح شد و برای این نمایشگاه آثاری از دیگر موزه های ایران همانند موزه ملی، موزه رضا عباسی و … به موزه بزرگ خراسان انتقال پیدا کرد. این نمایشگاه تا آخر فروردین ماه سال 98 ادامه پیدا کرد و در 31 فروردین ماه رئیس موزه خراسان بزرگ با اعلام خاتمه این نمایشگاه از بازگرداندن اشیاء به موزه های اصلی خود اطلاع داد.

اما با گذشت 2 ماه و 15 روز از این اعلام رئیس موزه خراسان بزرگ، هنوز جای خالی آثار منتقل شده در موزه رضا عباسی دیده می گردد که بعضی کنشگران این حوزه را با نگرانی در خصوص این آثار روبرو نموده است.

آفرین امامی مدیر موزه رضا عباسی در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: آثار با پیگیر های بسیار زیادی که انجام شد، برگشت و آثار را تحویل گرفتیم و در حال آماده سازی برای برگرداندن به ویترین ها است.

او ادامه داد: آثاری که رفته بود آثار شاخصی است که شناسنامه موزه رضا عباسی هستند.

جای خالی بعضی آثار و مشخصات آنها را در ادامه ببینید.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: چمدان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31432

به "تصاویر جای خالی آثار شاخص موزه رضا عباسی که به مشهد فرستاده شدند ، بیش از دو ماه از وعده بازگشت آثار گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جای خالی آثار شاخص موزه رضا عباسی که به مشهد فرستاده شدند ، بیش از دو ماه از وعده بازگشت آثار گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید