تمهیدات لازم برای میزبانی احتمالی پرسپولیس، زمان فینال تعیین شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، با توجه به استانداردهای ویژه برگزاری مسابقه نیمه نهایی و همچنین فینال رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای اسیا، به دعوت دبیرکل فدراسیون فوتبال نشست ویژه ای با حضور مسئولان فدراسیون و باشگاه میزبان همچنین نماینده استادیوم آزادی در محل فدراسیون فوتبال برگزار گشت.

تمهیدات لازم برای میزبانی احتمالی پرسپولیس، زمان فینال تعیین شد

در این نشست با توجه به آخرین نکات اعلام گردیده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری مسابقات نیمه نهایی تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر همچنین میزبانی احتمالی از بازی برگشت مرحله فینال رقابت ها در تهران صورت پذیرفت.

بر این اساس در صورت صعود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به بازی فینال، تهران میزبان 150 میهمان ویژه از فیفا ، یوفا و ای اف سی خواهد بود که ضروری است تمهیدات مورد احتیاج به منظور پذیرایی از میهمانان و مقامات عالیرتبه فوتبال دنیا، آسیا و اروپا اندیشیده گردد.

همچنین شهر میزبان مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز 19 آبان ماه برگزار خواهد شد، یک روز پیش از برگزاری بازی فینال میزبان نشست کمیته مسابقات AFC خواهد بود که در صورت صعود پرسپولیس به فینال ، این نشست هم در تهران برگزار می گردد.

هماهنگی و انجام تدابیر لازم به منظور برگزاری مراسم اختتامیه بازی ها ، اهدای جوایز و دیگر آیتم های اعلام گردیده از سوی کنفدراسیون دیگر موضوعات مطرح گردیده در این نشست بود.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4099

به "تمهیدات لازم برای میزبانی احتمالی پرسپولیس، زمان فینال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات لازم برای میزبانی احتمالی پرسپولیس، زمان فینال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید