حضور سه لژیونر و غیبت پرتعداد ملی پوشان در نخستین تمرین

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگار، دومین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال مردان از صبح امروز 19 خردادماه با حضور 3 لژیونر و 23 بازیکنان داخلی شروع شد. حضور این تعداد نفرات در حالی است که پیش از 39 نفر از جمله 10 لژیونر به اردو دعوت شده بودند اما تنها 26 ورزشکار و 3 لژیونر در تمرین امروز حاضر شده اند.

حضور سه لژیونر و غیبت پرتعداد ملی پوشان در نخستین تمرین

علیرضا حبیبی مربی تیم ملی هندبال در تبادل نظر با خبرنگاران پیرامون غیبت لژیونرها گفت: بعضی از لژیونرها بعد از اتمام رقابت های خود در اروپا به اردوی تیم ملی دعوت شدند. بعضی از بازیکنان مصدوم هستند و طی نامه ای کتبی مصدومیت خود را به ما اعلام نموده اند.

وی ادامه داد: قرار است الله کرم و سجاد استکی و علیرضا موسوی فردا به فدراسیون بیایند تا وضعیت مصدومیت آنها تعیین شده و مراحل درمان را شروع نمایند. شاهو نصرتی هم از ناحیه مچ پا مصدوم شده که با آتل بسته کنار زمین حضور دارد.

حبیبی اضافه کرد: مسابقات پویا نوروزی نژاد هنوز تمام نشده و سعید برخورداری نیز اطلاع نداده که آیا در تمرین حاضر می گردد یا خیر. در تمرین صبح امروز تنها محسن باباصفری و سعید حیدری راد شرکت دارند.

اردوی تیم ملی هندبال با هدف آماده سازی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو است. این رقابت ها از 25 مهرماه تا 5 آبان ماه به میزبانی دوحه قطر و با حضور 8 تیم برگزار می گردد. تیم ایران در گروه B با بحرین، کره جنوبی و کویت هم گروه است.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26860

به "حضور سه لژیونر و غیبت پرتعداد ملی پوشان در نخستین تمرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سه لژیونر و غیبت پرتعداد ملی پوشان در نخستین تمرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید