حمله مرگبار سگ ها به دختر دانش آموز 9 ساله، لحظه تصادف شدید کامیون با کیوسک عوارضی، فروش بالای بازی Resident Evil 2 Remake

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگار، اگر امروز پیروز به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک خبرهای پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

حمله مرگبار سگ ها به دختر دانش آموز 9 ساله، لحظه تصادف شدید کامیون با کیوسک عوارضی، فروش بالای بازی Resident Evil 2 Remake

دختر 9 ساله ای که در حال رفتن به مدرسه بود مورد حمله دو سگ شپرد نهاده شد و جانش را از دست داد.

راننده کامیونی که با سرعتی زیاد در حال رانندگی بود بر اثر از دست دادن کنترل خودرو شدیدا با یک خودروی دیگر و کیوسک عوارض رانندگی برخورد کرد.

سورپرایز وزیر ارتباطات درباره فراهم شدن انتقال بسته های پستی با پهپاد با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود.

علی علیزاده با انتشار پستی ضمن آنالیز اوضاع انگلیس با پیروزی جانسون به بهره وری اپوزیسیون ضد ایرانی از این اتفاق اشاره نمود.

استفاده از لنز مناسب عکاسی ورزشی می تواند سبب نمادینه شدن یک عکس گردد که از این رو مهم ترین چالش یک عکاس حرفه ای در حیطه ورزش انتخاب لنز صحیح است.

شرکت کپ کام به تازگی گفت که بازی Resident Evil 2 Remake توانسته است حتی از آمار فروش بازی Resident Evil 2 نیز پیشی بگیرد.

شورولت در اقدامی جالب از ستاره خودروی خود به نام سابربن در پیاده روی مشاهیر هالیوود رونمایی کرد.

شرکت خودروسازی کیا، به دنبال آن است تا لوگو جدید خود را به صورت رسمی ثبت و معرفی کند.

پایگاه نشنال جئوگرافیک تصویری قدیمی از ماهی های صخره ای را به عنوان تصویر روز نشنال جئوگرافیک، انتخاب کرد.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63380

به "حمله مرگبار سگ ها به دختر دانش آموز 9 ساله، لحظه تصادف شدید کامیون با کیوسک عوارضی، فروش بالای بازی Resident Evil 2 Remake" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مرگبار سگ ها به دختر دانش آموز 9 ساله، لحظه تصادف شدید کامیون با کیوسک عوارضی، فروش بالای بازی Resident Evil 2 Remake"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید