خبرهایی جدید از گوشی تاشو سامسونگ ، گلکسی فولد می تواند تا آخر تابستان وارد بازار گردد

به گزارش مجله سرگرمی، بعضی برآورد های جدید حکایت از آن دارند که گوشی تاشو سامسونگ که با مشکلاتی متعدد در حوزه رونمایی رو به رو شده بود، می تواند به زودی یعنی تا اواخر تابستان وارد بازار گردد.

خبرهایی جدید از گوشی تاشو سامسونگ ، گلکسی فولد می تواند تا آخر تابستان وارد بازار گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،شاید اگر قرار باشد یکی از شکست خورده ترین طرح های شرکت سامسونگ را نام ببریم، احتمالا باید نام گوشی تاشو سامسونگ یا گلکسی فولد را مطرح کنیم. این گوشی در همان روزهای نخست معرفی با یک مشکل جدی رو به رو شد و نتوانست انتظارات را براورده کند.

گوشی تاشو سامسونگ که برای آزمودن در اختیار خبرنگاران تعداد محدودی از رسانه ها قرار گرفته بود، در ازمون های اولیه بسیار ضعیف ظاهر شد و حتی نتوانست از پس کوچکترین انتظارات کاربران بر بیاید. به همین دلیل بود که روند رونمایی عمومی گلکسی فولد برای مدتی طولانی و نامشخص به تاخیر افتاد. اما همزمان با این مسائل، گوشی های تاشو برندهای رقیب، مثل هواوی نیز در حال طراحی هستند.

بر همین اساس یکی از سوالاتی که به شکل مکرر مطرح می گردد این است که سرنوشت گوشی گلکسی فولد سامسونگ چه خواهد بود و بالاخره قرار است چه زمانی شاهد رونمایی از این محصول باشیم. برای پاسخ دادن به این سوال باید به سراغ اظهار نظرهای مدیران سامسونگ رفت، اگرچه هیچ یک از مدیران سامسونگ پاسخی قطعی به این سوال نداده اند، اما به نظر می رسد پاسخ اصلی این است که به زودی شاهد گوشی تاشو و جدید سامسونگ خواهیم بود. این موضوعی است که بعضی از منابع مطلع وابسته به شرکت سامسونگ نیز آن را تایید می نمایند.

با توجه به تعجیل هواوی برای رونمایی از محصولات جدید از یک سو و فشار ایالات متحده بر این شرکت از سوی دیگر تا سه ماهه آینده یا به عبارتی تا سرانجام تابستان، بهترین فرصت برای رونمایی از محصولات جدید و به ویژه گلکسی فولد در اختیار شرکت سامسونگ است. پیش از این یکی از مدیران ارشد این شرکت از ماه جولای(تیر) برای رونمایی جدید نام برده بود. اما به نظر می رسد این تاریخ چندان منطقی نیست باید دید در نهایت شایعات درست خواهند بود یا نه.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: انتخاب
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26663

به "خبرهایی جدید از گوشی تاشو سامسونگ ، گلکسی فولد می تواند تا آخر تابستان وارد بازار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهایی جدید از گوشی تاشو سامسونگ ، گلکسی فولد می تواند تا آخر تابستان وارد بازار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید