خوش بینی ترزا می نسبت به بریگزیت

به گزارش مجله سرگرمی، نخست وزیر انگلیس معتقد است، می تواند به توافقی بر سر خروج کشور خود از اتحادیه اروپا دست یابد که مجلس نیز از آن حمایت کند و در نهایت انگلیس روز 29 مارس (9 فروردین) از این اتحادیه خارج گردد.

خوش بینی ترزا می نسبت به بریگزیت

به گزارش خبرنگاران، ترزا می، نخست وزیر انگلیس که در مجلس انگلیس سخنرانی می کرد تا نمایندگان را در جریان مذاکرات خود با اتحادیه اروپا قرار دهد، بار دیگر درخواست حزب کارگر برای تشکیل یک اتحادیه گمرکی را رد کرد.

حزب کارگر با طرح تشکیل اتحادیه گمرکی با اروپا کوشش می نماید تا راه حلی برای مسأله برقراری یک مرز محکم میان ایرلند شمالی و جنوبی را حل نماید؛ امری که با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ضرورت می یابد زیرا ایرلند جنوبی همچنان عضو این اتحادیه است.

ترزا می گفت: مذاکرات در مرحله ای بسیار حساس قرار گرفته است و ما باید تمام تمرکزمان را حفظ کنیم که هم بریگزیت به موقع انجام گردد و هم تغییراتی که این مجلس خواستار آن است انجام گردد.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به تغییرات ما احتیاج به پشتیبانی داریم. من معتقدم با حمایت از حقوق کارگران و بهبود حفاظت های محیط زیستی و با افزایش نقش مجلس در مرحله بعدی مذاکرات، می توانیم به توافقی دست یابیم که این مجلس از آن حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، طرح پیشین دولت ترزا می برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ماه گذشته در مجلس این کشور با مانعی سخت روبرو شد و به شکست انجامید. 432 نماینده مجلس عوام به این طرح رأی منفی دادند تا بدترین شکست یک نخست وزیر انگلیس در صد سال گذشته رقم بخورد.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12564

به "خوش بینی ترزا می نسبت به بریگزیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش بینی ترزا می نسبت به بریگزیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید