دانشگر پرکارترین و یک خارجی کم کارترین مدافع استقلال

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در فصل جاری لیگ برتر 20 بار به میدان رفت و دو سرمربی این تیم در طول این مسابقات با استفاده از 6 مدافع میانی، ترکیب های مختلفی را مورد استفاده قرار دادند.

دانشگر پرکارترین و یک خارجی کم کارترین مدافع استقلال

آبی پوشان در 3 هفته ابتدایی با 4 مدافع خطی بازی کردند و از هفته چهارم استراماچونی سیستم این تیم را به استفاده از 3 مدافع مرکزی تغییر داد که در این دو سیستم سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی و بودوروف 6 مدافعی بودند که به میدان رفتند.

در این میان محمد دانشگر با حضور در 16 بازی از 20 بازی تیمش پر کار ترین بازیکن بوده و وی 2 بازی را به دلیل محرومیت از دست داد که اگر محروم نمی شد، شمار بازیهای او به 18 بازی از 20 بازی می رسید.

دانشگر که با 4 گل زده در کنار وریا غفوری گلزن ترین مدافع استقلال و با 5 اخطار و یک اخراج پرکارت ترین بازیکن این تیم است، با 1440 دقیقه حضور در میدان پرکارترین مدافع میانی و بعد از وریا غفوری دومین مدافع پر کار آبی ها است.

دانشگر تنها ملاقات مقابل فولاد در هفته دوم، نساجی و سپاهان در هفته های یازدهم و دوازدهم و نفت مسجد سلیمان را از دست داد در سایر ملاقاتهای استقلال حضور داشته است.

روزبه چشمی که از هفته پنجم و ملاقات مقابل ذوب آهن به ترکیب تیمش رسید، با 13 بازی و 1170 دقیقه حضور در میدان دومین مدافع میانی پر کار آبی پوشان است. چشمی به جز 4 بازی ابتدای فصل مقابل ماشین سازی، فولاد، نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس، ملاقات مقابل پارس جنوبی، تراکتورسازی و صنعت نفت را هم در هفته های هشتم تا دهم از دست داد و پس از آن در همه ملاقاتهای تیمش حضور داشت.

دانشگر و چشمی در هر بازی حضور داشتند در ترکیب ثابت بوده و تعویض هم نشدند و دانشگر تنها یکبار به دلیل دریافت کارت قرمز (بعد از دقیقه 90) قبل از سوت خاتمه بازی از میدان خارج شد.

نیکولای بودوروف مدافع 33 ساله و بلغاری تیم استقلال که در نیمه راه به این تیم پیوست، گرچه در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان رفت، اما در لیگ برتر با حضور در تنها یک بازی آن هم به مدت 82 دقیقه کم کارترین مدافع میانی بوده است.

به جز آن، فرشید باقری که او را یک هافبک میانی می دانیم در یک نیمه و به مدت 45 دقیقه برای آبی پوشان در پست مدافع میانی به میدان رفت تا جمع بازیکنانی که در قلب خط دفاعی استقلال به کار گرفته شده اند به عدد 7 برسد.

حضور مدافعان میانی استقلال بر حسب دقایق بازی

ردیف بازیکن تعداد بازی دقایق بازی
1 محمد دانشگر 16 1440
2 روزبه چشمی 13 1170
3 عارف غلامی 14 1083
4 سیاوش یزدانی 8 702
5 شاهین طاهرخانی 5 366
6 نیکولای بودوروف 1 82

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87215

به "دانشگر پرکارترین و یک خارجی کم کارترین مدافع استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگر پرکارترین و یک خارجی کم کارترین مدافع استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید