دولت استرالیا در آستانه شکست در انتخابات فردا

به گزارش مجله سرگرمی، براساس نظرسنجی سیاسی اجرا شده امروز (آدینه) تعیین شد که دولت استرالیا احتمالا در آستانه شکست در انتخابات پارلمانی روز شنبه قرار گرفته است.

دولت استرالیا در آستانه شکست در انتخابات فردا

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس نظرسنجی اجرا شده از سوی مؤسسه Ipsos برای روزنامه های سیدنی مورنینگ هرالد و ایج، معین شد که حزب کارگر استرالیا، از دولت ائتلافی اسکات موریسون، نخست وزیر با 51 درصد آرا در مقابل 49 درصد جلوتر است و این یعنی دولت ائتلافی این کشور در آستانه شکست قرار می گیرد.

یافته های این مؤسسه نظرسنجی همچنین شبیه به نظرسنجی های مشابه قبلی است و این در حالی است که موریسون نتوانسته نظر مثبت رأی دهندگان را به طرح دولت برای ارائه اولین بودجه مازاد استرالیا در بیش از 10 سال جلب کند.

حزب کارگر استرالیا که در دو انتخابات پارلمانی 2013 و 2016 شکست خورده بود، قول داده تا مازاد بودجه 2019 و 2020 دولت را در نظر داشته باشد و سپس یک مازاد بودجه بیشتر برای سال های 2020 تا 2021 داشته باشد.

اگر حزب کارگر پیروز این انتخابات پارلمانی گردد، استرالیا احتمالاً هفتمین نخست وزیر خود را از 2010 خواهد داشت.

در حالی که مبارزات انتخاباتی پیش از گشایش حوزه های رأی گیری در روز شنبه ادامه دارند، مرگ باب هاوک، نخست وزیر پیشین این کشور بر آخرین کوشش های موریسون برای جلب حمایت رأی دهندگان سایه افکنده است.

هاوک یک قانونگذار کاریزماتیک و شخصیت مورد علاقه استرالیایی ها از سال 1983 تا 1991 نخست وزیر استرالیا بود و روز پنجشنبه در سن 89 سالگی در سیدنی درگذشت.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24035

به "دولت استرالیا در آستانه شکست در انتخابات فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت استرالیا در آستانه شکست در انتخابات فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید