دین محمدی: خواستم در شادی گل بهنام بانی شریک باشم، اما به او نرسیدم!، طرف بغل پا زدن بلد نیست، سرمربی است

به گزارش مجله سرگرمی، سیروس دین محمدی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: برخی ها در فوتبال بغل پا زدن بلد نیستند، اما سرمربی هستند.

دین محمدی: خواستم در شادی گل بهنام بانی شریک باشم، اما به او نرسیدم!، طرف بغل پا زدن بلد نیست، سرمربی است

سیروس دین محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: سه پیروزی پیاپی برای استقلال راضی کننده بود، اما باید واقع بین باشیم. استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در انتهای جدول قرار دارند و صنعت نفت آبادان نیز شرایط خیلی خوبی ندارد. استقلال هنوز برابر تیمی قدر محک نخورده و بازی با پدیده بهترین فرصت است. روی هم رفته دریافت 9 امتیاز از سه بازی قبلی راضی کننده بود و طرفداران به تیم امیدوار شدند.

وی اضافه کرد: از وینفرد شفر خوشم آمد که به بازیکنان جوان بازی می دهد. من در مصاحبه هایم گفته بودم که باید به بازیکنان جوان میدان داد. اصول فوتبال همین است که از بازیکنان با استعداد بهره ببرید. بازیکنانی چون اللهیار صیادمنش و رضا آذری آینده استقلال هستند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در رابطه با بازی هنرمندان استقلال و پرسپولیس و اینکه به نظر می رسید هنوز آماده است، گفت: همیشه گفته ام که باید بغل پا زدن بلد باشی تا نگویند فلانی فوتبالیست نبوده است. سعی می کنم همیشه ورزش کنم، چون ورزش کردن را دوست دارم. در تیم هایی که مربیگری نموده ام، استایلم طوری بوده که در کنار بازیکنان بتوانم کارهای تاکتیکی را انجام دهم. یک سری بغل پا زدن بلد نیستند، اما سرمربی هستند. خیلی از سختی هایی فوتبال برای ما بوده، اما طرف با زد و بند سرمربی می گردد.

دین محمدی در مورد درگیری بین ستار همدانی و خداداد عزیزی گفت: یک چیزی بود که حل شد و بهتر است دیگر به آن نپردازیم.

وی در واکنش به گلزنی بهنام بانی خواننده کشورمان و سوژه شدن شادی گلش در صفحات مجازی گفت: وقتی گل زد، رفتم سمت بانی تا در شادی اش شریک باشم، اما به او نرسیدم. وقتی سرعتش را دیدم، گفتم چیزی گیرم نمی آید و برگشتم. واقعا از گلزنی او خوشحال شدم.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7909

به "دین محمدی: خواستم در شادی گل بهنام بانی شریک باشم، اما به او نرسیدم!، طرف بغل پا زدن بلد نیست، سرمربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: خواستم در شادی گل بهنام بانی شریک باشم، اما به او نرسیدم!، طرف بغل پا زدن بلد نیست، سرمربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید