رایزنی های پارلمانی در پیشبرد روابط بین کشورها بسیار موثر است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از سرانجام سفر به کشورهای روسیه و بلاروس در فرودگاه مهرآباد تهران گفت: مذاکرات و رایزنی های خوبی با محور توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با مسئولان روسیه و همچنین بلاروس برگزار گردید.

رایزنی های پارلمانی در پیشبرد روابط بین کشورها بسیار موثر است

لاریجانی با بیان اینکه رایزنی های پارلمانی در پیشبرد روابط بین کشورها بسیار موثر است اضافه کرد: در این سفر راههای تسهیل روابط تجاری بین ایران و بلاروس مورد آنالیز مسئولان و بازرگانان دو کشور قرار گرفته و سازو کارهایی نیز در این زمینه مطرح شد که ما در مجلس قطعا برای اجرایی شدن آن کوشش خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در حوزه های صنعتی، کشاورزی و انرژی توضیح داد: نمایندگان حاضر در این سفر جلسات متعددی را با همتایان خود برای توسعه روابط در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی دوکشور برگزار کردند.

رئیس مجلس با بیان اینکه ایران و بلاروس روابط دوستانه و صمیمانه ای را با هم دارند گفت: باید از ظرفیت های مشترک بین دو کشور برای پیشبرد اهداف و تسهیل روابط استفاده مطلوب گردد.

وی با بیان اینکه در مسائل بین المللی و مبارزه با تروریسم نظرات مشترکی بین ایران، روسیه و بلاروس وجود دارد گفت: ثبات و امنیت در منطقه تنها با تعامل و همکاری بین کشور های منطقه امکان پذیر است.

لاریجانی در خاتمه اضافه کرد: امیدواریم دستاوردهای این سفر ها توسط گروه های دوستی پارلمانی بین دو کشور تا حصول نتیجه در چارچوب همکاری ها تعیین گردیده پیگیری گردد.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2686

به "رایزنی های پارلمانی در پیشبرد روابط بین کشورها بسیار موثر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی های پارلمانی در پیشبرد روابط بین کشورها بسیار موثر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید