ریبری: بازیکنی پیرم اما در زمین بازی احساس جوانی می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، بال فرانسوی تیم فوتبال فیورنتینا پس از درخشش در شب پیروزی تیمش مقابل میلان درباره سن خود اظهارنظر طنز آمیزی انجام داد.

ریبری: بازیکنی پیرم اما در زمین بازی احساس جوانی می کنم

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته (یکشنبه) برای فرانک ریبری شبی خاطره انگیز بود. بال فرانسوی تیم فوتبال فیورنتینا که در پیروزی 3 بر یک تیمش در خانه میلان گلزنی کرد، از سوی هواداران هر دو تیم که به احترامش از جا برخاستند، تشویق شد.

ریبری که دومین گل خود را در 6 بازی اش برای فیورنتینا به ثمر رساند، پس از مسابقه به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من خوشحالم. بازی در سن سیرو همیشه احساس خاصی دارد. سن سیرو ورزشگاه بزرگی است و همیشه کلی هوادار در آن حضور دارند. می دانم که هواداران میلان روزهای سختی را سپری می کنند اما ما هم یک عملکرد خوب داشتیم و بردی کسب کردیم که برای مان خیلی مهم بود.

ستاره 36 ساله سابق بایرن مونیخ که تابستان امسال به فلورانسی ها ملحق شد، افزود: بله من پیر هستم اما در زمین بازی احساس جوانی می کنم. فوتبال زندگی من است و عاشق آن هستم. من با عطش کسب موفقیت به فیورنتینا آمدم و دیدن اینکه این تیم اینقدر خوب کار می کند، مرا هیجان زده می کند. من به فیورنتینا آمدم تا به بازیکنان و هوادارانش کمک کنم. خوشحالم که اوضاع دارد اینگونه پیش می رود اما می دانم که باید هر روز و هر هفته کار کنم تا بتوانم باز هم بازی هایی مانند آنچه امشب انجام دادم را ارائه کنم.

ریبری در ادامه به تمجید از هم تیمی جوان و آینده دار فدریکو کیه زا پرداخت و درباره او گفت: فدریکو بازیکن خوبی است. من همیشه با او حرف می زنم و او هم به حرف هایم گوش می کند. موفقیت او هم برای خودش مهم است هم برای تیم.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48278

به "ریبری: بازیکنی پیرم اما در زمین بازی احساس جوانی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریبری: بازیکنی پیرم اما در زمین بازی احساس جوانی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید