سرمربی پیشین عمان: ایران فاقد سرعت و تناسب بدنی است!

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال عمان در آستانه رویارویی این تیم با ایران به تضعیف شاگردان کارلوس کی روش پرداخت.

سرمربی پیشین عمان: ایران فاقد سرعت و تناسب بدنی است!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الشبیب امارات، گابریل کالدرون در رابطه با بازی امشب (یکشنبه) تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 گفت: عمان دارای بازیکنان توانمندی است که فوتبال مدرن را به خوبی بازی می نماید. تنها مشکل این تیم به نظرم عدم توانایی لازم در گلزنی و از دست دادن فرصت ها است.

سرمربی آرژانتینی پیشین تیم ملی فوتبال عمان ادامه داد: در بازی های مرحله گروهی جام ملت های آسیا تحت تاثیر توانمندی های فنی محسن الغسانی (مهاجم) و محمد المسلمی (مدافع) در ترکیب تیم ملی فوتبال عمان نهاده شدم. آنها می توانند در لیگ های قدرتمندی بازی نمایند.

کالدرون در سرانجام گفت: تیم ملی فوتبال عمان در بازی های مرحله گروهی جام ملت های آسیا تحت تاثیر اشتباهات داوری نهاده شد اما به جو رقابت ها بازگشت و فکر می کنم این تیم قادر به آزار ایران است. ایران تیم باتجربه ای محسوب می گردد اما فاقد سرعت و تناسب بدنی است! مساله ای که می تواند باعث خوشحالی بازیکنان عمان گردد.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10735

به "سرمربی پیشین عمان: ایران فاقد سرعت و تناسب بدنی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پیشین عمان: ایران فاقد سرعت و تناسب بدنی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید