فتحی: سطح ورزشکاران معین کننده مبالغ قراردادشان است، دو و میدانی کاران ملی پوش در لیگ شرکت کردند

به گزارش مجله سرگرمی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات دوومیدانی گفت: ورزشکاران ملی پوش ما به غیر یکی، 2 نفر در مسابقات لیگ دوومیدانی شرکت کردند.

فتحی: سطح ورزشکاران معین کننده مبالغ قراردادشان است، دو و میدانی کاران ملی پوش در لیگ شرکت کردند

عباس فتحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون دوومیدانی در گفت وگو با ، درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ دوومیدانی گفت: مرحله نخست مسابقات لیگ دوومیدانی در 23 ماده در 2 روز برگزار گردید و امتیازات بعد از انتها دوره سوم اعلام خواهد شد و تیم قهرمان هم معرفی می گردد. در مجموع 11 تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند و نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و هر تیم می تواند 20 ورزشکار داشته باشد.

او درباره مسائل و مسائل لیگ دوومیدانی گفت: به نظرم این دوره از مسابقات از لحاظ کمی و کیفی خوب بود و جذابیت در این رقابت ها شاهد بودیم و تیم های بزرگی شرکت کردند. ورزشکاران ملی پوش ما به غیر یکی، 2 نفر که در اردو های برون مرزی و رقابت های بین المللی هستند بقیه در مسابقات لیگ دوومیدانی شرکت کردند.

فتحی درباره اینکه تیم ها در لیگ دوومیدانی افزایش یافتند، بیان نمود: بله نسبت به سال گذشته یک تیم اضافه شده است و سال جاری 11 تیم در لیگ دوومیدانی شرکت کردند. البته فقط تعداد تیم ها در این مسابقات مهم نیست بلکه کیفیت مسابقات اهمیت دارد که احساس می کنم تیم های مطرحی در این دوره از رقابت ها شرکت کردند.

او درباره اینکه مبالغ قرارداد ها در لیگ دوومیدانی افزایش یافت، گفت: ماهیت لیگ ها به صورتی است که سقف و کف قرارداد ها برعهده تیم هاست و ارتباطی به فدراسیون ها ندارد و سطح ورزشکاران معین نماینده مبلغ قرارداد های اقتصادی آن ها با باشگاه هایشان است.

مسئول مسابقات لیگ دوومیدانی درباره اینکه منعی برای حضور نیافتن تیم های بدهکار در لیگ دوومیدانی وجود دارد، توضیح داد: به طور معمول این قوانین وجود دارد و امیدوارم این اتفاق در دوومیدانی رخ بدهد و اگر این موضوع انجام گردد در آن صورت سرپرست تیم ها کمتر در بستن قرارداد ها تخطی می نمایند.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38980

به "فتحی: سطح ورزشکاران معین کننده مبالغ قراردادشان است، دو و میدانی کاران ملی پوش در لیگ شرکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: سطح ورزشکاران معین کننده مبالغ قراردادشان است، دو و میدانی کاران ملی پوش در لیگ شرکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید