لیگ برتر هندبال، فزونی تیم شهید شاملی کازرون در جدال صدرنشینان

به گزارش مجله سرگرمی، تیم هندبال شهید شاملی در مهمترین ملاقات مرحله سوم از دور رفت لیگ برتر هندبال در ملاقاتی نزدیک از سد فولاد سپاهان اصفهان گذشت.

لیگ برتر هندبال، فزونی تیم شهید شاملی کازرون در جدال صدرنشینان

به گزارش خبرنگاران، در مهمترین بازی مرحله سوم از دور رفت لیگ برتر هندبال از ساعتی پیش دو تیم صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و فولاد سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نهایت با فزونی نماینده نماینده کازرون به سرانجام رسید.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیمه نخست این ملاقات مجذوب نماینده را با فزونی نزدیک 12 بر 10 به رختکن رفت، اما طلایی پوشان در نیمه دوم توانستند اختلاف امتیازی خود را کم و حتی در دقیقه 40 دو امتیاز بیشتر از حریف کسب نمایند. با این حال تیم شهید شاملی تسلیم نشد و بازی را در دقیقه 50 به تساوی کشاند.

تساوی نتیجه ای بود که در دقایق انتهایی این نیمه دنبال می شد اما در نهایت نماینده کازرون با عملکرد خوب دروازه بانانش با تنها 2 اختلاف امتیاز و نتیجه 25 بر 23 برنده این ملاقات شناخته شد و به صدرنشینی خود در فصل نو لیگ برتر هندبال ادامه داد.

در دیگر بازی ها از ساعت 17 پاس ناجا قم با ستارگان دشتستان ملاقات خواهد نمود و و در آخرین مسابقه از ساعت 19:30 سپاهان نوین، صنعت مس کرمان را پیش رو دارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 162469

به "لیگ برتر هندبال، فزونی تیم شهید شاملی کازرون در جدال صدرنشینان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر هندبال، فزونی تیم شهید شاملی کازرون در جدال صدرنشینان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید