محکومیت دو تیم ایرانی و سرمربی تیم ملی در AFC

به گزارش مجله سرگرمی، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین جرایم خود علیه تیم ها و بازیکنان خاطی را اعلام نموده که نیمی از این جرایم مربوط به نمایندگان ایران است.

محکومیت دو تیم ایرانی و سرمربی تیم ملی در AFC

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین جرایم انضباطی خود را اعلام نموده است که نیمی از این جرایم مربوط به نمایندگان ایران است.

1 - مارکو اوکتاویو (سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی)

اوکتاویو به دلیل آنچه AFC بهم ریختن بازی در دیدار ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهانی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا یاد نموده است، محکوم به پرداخت 1000 دلار و درج در پرونده شده است و در صورت تکرار با جریمه بیشتری روبرو می گردد. او یک ماه برای ارائه درخواست تجدیدنظر فرصت دارد.

2 - ذوب آهن

ذوب آهن به دلیل رفتار نامناسب طرفداران در بازی با الکویت کویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، محکوم به پرداخت 5000 هزار دلار جریمه و درج در پرونده شده است و در صورت تکرار با جریمه بیشتری روبرو می گردد. این تیم یک ماه برای ارائه درخواست تجدیدنظر فرصت دارد.

3 - سایپا

این تیم به دلیل عدم برگزاری مناسب بازی، عدم کنترل طرفداران و رعایت نشدن استانداردها محکوم به پرداخت 8000 دلار و درج در پرونده شده است و در مدت زمان 30 روز از صدور این رأی می تواند به این جرایم اعتراض کند.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20341

به "محکومیت دو تیم ایرانی و سرمربی تیم ملی در AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت دو تیم ایرانی و سرمربی تیم ملی در AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید