مدیرعامل پرسپولیس باید عضو هیات مدیره هم باشد

به گزارش مجله سرگرمی، به نظر می رسد وزیر ورزش و جوانان هنوز برای نهایی کردن اسامی هیات مدیرهباشگاه پرسپولیس به قطعیت لازم نرسیده و به همین دلیل رایزنی ها برای اعلام قطعی نام افراد هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل پرسپولیس باید عضو هیات مدیره هم باشد

بعد از استعفای بعضی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل بازنشستگی و بعد از نزدیک به 3 ماه، هنوز اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه انتخاب نشده اند و باشگاه پرسپولیس با سرپرستی ایرج عرب اداره می گردد. در هفته های گذشته بارها عنوان شد که اعضای هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شده اند اما تا این لحظه نام این اعضای به صورت رسمی معرفی نشده و نام هایی هم که مطرح شده اند، بیشتر برآورد رسانه ای بوده است.

در این بین به نظر می رسد وزیر ورزش و جوانان هنوز برای نهایی کردن اسامی هیات مدیره به قطعیت لازم نرسیده و به همین دلیل رایزنی ها برای اعلام قطعی نام افراد هنوز ادامه دارد. هر چند شاید بتوان امیدوار بود که نام این اعضا تا قبل از خاتمه سال بالاخره اعلام گردد.

از طرف دیگر بر اساس اساسنامه باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه باید عضو هیات مدیره باشد و در صورتی که ایرج عرب سرپرست فعلی باشگاه قرار باشد در سمت مدیرعامل کارش را در این باشگاه ادامه دهد، باید به عضویت هیات مدیره هم در بیاید.

البته فعلا باید منتظر باشیم تا ببینیم وزارت ورزش و جوانان که چند هفته قبل نام اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال را اعلام نمود، چه زمانی تصمیم به اعلام نام اعضای هیات مدیره پرسپولیس خواهد گرفت و آیا اصلا اعضای هیات مدیره این باشگاه انتخاب شده اند یا هنوز نه؟

11 - 220

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13842

به "مدیرعامل پرسپولیس باید عضو هیات مدیره هم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل پرسپولیس باید عضو هیات مدیره هم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید