مهربان: کشتی گیری که مدال المپیک می خواهد پیش از هر چیز به فکر سلامتش است، منتظر اعلام برنامه مسابقات هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: منتظر اعلام برنامه مسابقات پیش رو و گزینشی از سوی اتحادیه جهانی هستیم و پس از آن می توانیم در خصوص ادامه کار برنامه ریزی کنیم.

مهربان: کشتی گیری که مدال المپیک می خواهد پیش از هر چیز به فکر سلامتش است، منتظر اعلام برنامه مسابقات هستیم

ابراهیم مهربان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه برنامه های تیم ملی کشتی آزاد بعد از تعویق المپیک چه تغییری داشته، گفت: با توجه به برنامه جدید المپیک، باید سرمربی و مدیر تیم های ملی جلساتی داشته باشند تا برنامه آینده مشخص شود. اگر چه باید ابتدا منتظر اعلام برنامه مسابقات پیش رو و گزینشی از سوی اتحادیه دنیای باشیم و پس از آن می شود در خصوص ادامه کار برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: در این مدت که اردو تعطیل شده بود، همانطور که بارها گفته شد از طریق تلفنی و گروه واتس اپی تمرینات و شرایط بچه ها پیگیری می شد. در این شرایط نمی شود همچنان اردو داشت و باید منتظر اعلام اتحادیه دنیای باشیم تا براساس آن ما هم برنامه ریزی کنیم. اکنون شرایط به گونه ای است که باید منتظر بمانیم، طبیعتا تعویق یک ساله المپیک هم برنامه ریزی جدیدی طلب می کند. شرایط در همه دنیا به همین شکل است.

مربی گیلانی تیم ملی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا شاگردانش در تیم ملی، این روزها در حین پیگیری تمرین، توصیه های بهداشتی را برای عدم ابتلا به کرونا رعایت می کنند؟، شرح داد: کسی که قرار است ورزش قهرمانی را دنبال کند، باید زندگی حرفه ای داشته باشد و زندگی حرفه ای هم می طلبد که چند قدم از سایر افراد عادی جامعه نیز در چنین مواقعی جلوتر بود.

مهربان اضافه نمود: این بچه ها قرار است در مسابقات دنیای و المپیک مدال بگیرند، بنابراین ابتدا باید حواس شان به سلامت شان باشد، این اولین اصل در ورزش حرفه ای است. طبیعتا بچه های ما مسافرت نرفته اند، دید و بازدید عید ندارند و در پیگیری تمرینات اختصاصی و انفرادی شان هم تمام موارد لازم را رعایت می کنند. امیدوارم هر چه زودتر این شرایط ختم به خیر شود و به روال عادی زندگی برگردیم.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81080

به "مهربان: کشتی گیری که مدال المپیک می خواهد پیش از هر چیز به فکر سلامتش است، منتظر اعلام برنامه مسابقات هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: کشتی گیری که مدال المپیک می خواهد پیش از هر چیز به فکر سلامتش است، منتظر اعلام برنامه مسابقات هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید