نام و نماد اندروید Q تغییر خواهد کرد

به گزارش مجله سرگرمی، گزارشها حکایت از آن دارند که گوگل به زودی نام و نماد اندروید Q را تغییر خواهد داد. این موضوع با هدف ایجاد تغییراتی بصری برای کاربران انجام می شود.

نام و نماد اندروید Q تغییر خواهد کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل اعلام کرده است که نسخه بعدی اندروید به جای نام اندروید Q با نام اندروید 10 وارد بازار خواهد شد. افزون بر این پیش بینی می شود شاهد تغییراتی در لوگوی این نسخه باشیم.

این شرکت با انتشار اندروید 10 ، از استفاده از طرح نامگذاری دسر حروف الفبا برای نسخه های اصلی اندروید دست برداشته است. این کار برای دستیابی بیشتر اسامی در بازارهای بیشتر انجام می شود ، زیرا در گذشته همه با نامهایی که گوگل انتخاب کرده بودند آشنا نبودند.

تغییرات دیگری نیز در ربات اندرویدی مشهور گوگل انجام می شود که از زمان انتشار نسخه اول اندروید در کنار این شرکت حضور داشته است. با گذشت سالها ، این ربات تغییر رنگ داده و از رنگ زرد مایل به سبز ، به لیمویی سبز و سپس سبز تیره و قرمز تغییر رنگ داد.

گوگل می گوید تغییر رنگ چیزی بیش از زیبایی شناختی است و مطابق با سیاستهای شرکت برای دسترسی اندرویدی است. رنگ سبز قبلی برای افرادی که کوری رنگی داشتند قابل رویت نبود ، و در نتیجه تغییر در سبز-قرمز که رایج ترین نوع کور رنگی است با افزودن رنگ آبی بیشتر به رنگ سبز اصلاح شد و بینایی را برای افرادی که قادر به دیدن درست رنگ نیستند ، بهبود می بخشد.

گوگل همچنین چند رنگ دیگر را معرفی کرد که در کنار اندروید جدید سبز مورد استفاده قرار می گیرد که شامل رنگ آبی و سایه هایی از نارنجی است و همچنین به گونه ای طراحی شده است که از سوی بیشتر افراد به وضوح قابل مشاهده است و در عین حال مکمل یکدیگر هستند.

خود آرم ربات اندرویدی نیز تغییر کرده است حتی ظاهر ربات اندرویدی نیز تغییر کرده است و اکنون شاهد رباتی متفاوت با ربات سالهای گذشته هستیم.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: انتخاب
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43564

به "نام و نماد اندروید Q تغییر خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام و نماد اندروید Q تغییر خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید