نباید به تیم نوجوانان هجمه وارد کرد، حریفان دست و پا بسته نیستند

به گزارش مجله سرگرمی، محمدرضا دامغانی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره کسب عنوان پنجمی تیم نوجوانان در مسابقات قهرمانی دنیا گفت: به دلیل کارنامه درخشان وکیلی (سرمربی تیم نوجوانان) در 15 سال گذشته در رده نوجوانان و کسب عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی او به یک برند تبدیل شد و به همین دلیل سطح توقعات بالا رفت.

نباید به تیم نوجوانان هجمه وارد کرد، حریفان دست و پا بسته نیستند

کارشناس والیبال اضافه نمود: از طرف دیگر تیم های قدرتمندی مانند ایتالیا و روسیه که پیشینه قوی دارند در این دوره حضور داشتند که عناوین بهتری از تیم ایران در کارنامه دارند. به هر حال این تیم ها نیز دست و پا بسته نیستند مخصوصا تیم ایتالیا که مشاوری مانند ولاسکو را در اختیار دارد.

وی تاکید نمود: نباید به دلیل کسب عنوان پنجمی هجمه ای به تیم و همچنین وکیلی وارد کرد. حریفان بیکار ننشسته اند و کوشش می نمایند. شاید نبود یلی و سلیمانی در این تیم و همچین مصدومیت توخته در نتایج تاثیر گذار بود. شاید اگر قرعه آسانی داشتیم و در مرحله پلی آف به تیم روسیه نمی خوردیم می توانستیم جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم و نتیجه بهتری از پنجمی به دست می آوردیم. عنوان پنجمی بد نیست اما چون شاخصی مانند وکیلی داشتیم که معمولا جزو چهار تیم برتر قرار می گرفت کمی توقعات بالا رفت.

دامغانی در ادامه به یک نقطه ضعف اشاره و خاطر نشان کرد: شاید ایرادی که می توان به وکیلی وارد کرد این است که پس از 18 ماه تمرین کردن هنوز به ترکیب 12 -14 نفره خود دست نیافته بود و یک روز پیش از شروع بازی ها بازیکنی را که در تهران خط زده بود به تیم ملی فراخواند! این نقطه ضعف است و جا دارد که درباره آن بحث کرد. یک دلیل دیگر نیز شاید موضوع حضور پسر وکیلی در ترکیب بود که با فراهم نشدن شرایط اعزام، کمی بر روحیه او تاثیر گذاشت. به هرحال عنوان پنجمی بد نیست و باید به تیم خسته نباشید گفت.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41915

به "نباید به تیم نوجوانان هجمه وارد کرد، حریفان دست و پا بسته نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید به تیم نوجوانان هجمه وارد کرد، حریفان دست و پا بسته نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید