نخستین جلسه ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال آسیا برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نخستین جلسه ستاد اجرایی هفدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی جوانان آسیا که قرار است به میزبانی ایران و در شهر شیراز برگزار گردد با حضور رئیس فدراسیون، نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی، محسن سالاری دبیر ستاد عالی مسابقات و سایر اعضا در محل فدراسیون تشکیل شد.

نخستین جلسه ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال آسیا برگزار گردید

در ابتدای این جلسه که به منظور میزبانی هر چه بهتر شهر شیراز از رقابت های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل شد، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون با اشاره به اتفاق مهم در هندبال کشور و اخذ این میزبانی بعد از 6 سال برای ایران اضافه نمود: کشورهای زیادی از جمله عربستان و بحرین به دنبال میزبانی این رقابت ها بودند و در نهایت با رایزنی و صحبت های صورت گرفته مقرر شد این دوره از بازی ها مهر ماه امسال در کشورمان ایران و در شهر شیراز برگزار گردد.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: ابتدا به دنبال میزبانی رقابت های بزرگسالان آسیا بودیم ولی خوب این شرایط هم برای ما ارزشمند است و می توانیم با همت جمعی و کسب عنوانی درخور و بدست آوردن سهمیه جهانی جامعه هندبال و این رشته را در ایران به روزهای خوب خود در گذشته نزدیک نمائیم.

پاکدل همچنین با اشاره به وظایف مهم هر کدام از افراد حاضر در جلسه و عضو ستاد اجرایی گفت: بدون شک در میزبانی این رقابت ها پای آبروی نظام در میان است و می توانیم با شایستگی و همت شما عزیزان و سایر مسئولان ذی ربط از پس این مهم برآییم.

در ادامه جلسه پروتکل کلی هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در شیراز با حضور تمامی شرکت کنندگان در این جلسه تفهیم شد و مقرر شد از هفته آینده هر کدام از بخش های در گیر در حوزه تخصصی خود به رئیس فدراسیون و در عین حال رئیس ستاد اجرایی مسابقات ارائه گزارش کنند .

همچنین در این جلسه محسن سالاری دبیر ستاد عالی بازی ها بعنوان کننده تام الاختیار مدیرکل ورزش و جوانان فارس حضور داشت و مقرر شد هرچه سریع تر جلسات ستاد اجرایی و عالی در شیراز برگزار و براساس مصوبات ستاد برگزاری اقدامات لازم صورت پذیرد .

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

estekhdamjadid.ir: استخدام جدید: مجله کسب و کار، استارتاپ های گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89152

به "نخستین جلسه ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال آسیا برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جلسه ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال آسیا برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید