نوبیا از یک گوشی به شکل دستبند رونمایی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، در چند روز گذشته، سامسونگ و هواوی گوشی های تاشو خود را معرفی نموده اند و دیگر شرکت ها هم کوشش نموده اند برنامه های خود را برای این تکنولوژی جدید ارائه نمایند. اما چه می شد اگر به جای تا کردن گوشی و قرار دادن آن در جیب، بستن گوشی مانند یک دستبند به دور مچ دست امکان پذیر می شد؟ برند نوبیا که یکی از زیرمجموعه های شرکت ZTE محسوب می گردد، این فرض را به یک واقعیت تبدیل نموده که این گجت نوبیا آلفا نام دارد. این ساعت هوشمند/گوشی از نمایشگر انطعاف پذیر اولد 4 اینچی بهره می برد. از آنجایی که قرار است این گجت به عنوان یک نوع دستبند مورد استفاده قرار بگیرد، این نمایشگر مبتنی بر نسبت تصویر 36:9 با رزولوشن 960 در 192 است و به همین خاطر بسیار بلندقد محسوب می گردد.

نوبیا از یک گوشی به شکل دستبند رونمایی کرد

البته با توجه به مشخصات سخت افزاری این گجت، باید اذعان کنیم که این محصول در وهله اول یک ساعت هوشمند است. قلب تپنده نوبیا آلفا تراشه اسنپ دراگون Wear 2100 است و در کنار آن 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده. این گجت از یک سیستم عامل اختصاصی بهره می برد و انرژی آن را یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید.

مدل مبتنی بر eSIM، از قابلیت تماس صوتی و ارتباط LTE پشتیبانی می نماید. مدل معمولی آن هم به وسیله بلوتوث می تواند به گوشی و به وسیله وای فای به اینترنت وصل گردد. ضمناً نباید بهره گیری نوبیا آلفا از دوربین 5 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم که می تواند برای کارهایی مانند تماس های ویدیویی یا دریافت عکس های سلفی مورد استفاده قرار بگیرد. ضمناً نوبیا یک مدل خاص از این گجت را با طلای 18 عیار پوشانده است.

ویژگی های تندرستی نوبیا آلفا مانند دیگر ساعت های هوشمند استاندارد است و از بین آن ها می توانیم به رهگیری ضربان قلب و نظارت بر وضعیت خواب اشاره کنیم.

نسخه بلوتوثی این گجت در ماه آوریل با قیمت 450 یورو روانه بازار می گردد که کاربران تنها می توانند این مدل را در رنگ مشکی خریداری نمایند. مدل مبتنی بر eSIM هم 550 یورو قیمت دارد و برای خرید نسخه طلایی باید 650 یورو پرداخته گردد. این مدل هم در ماه آوریل در چین به بازار عرضه می گردد و در سه ماهه سوم روانه بازار اروپا و در سه ماهه چهارم روانه آمریکای شمالی خواهد شد.در ادامه می توانید تیزر معرفی این گجت را مشاهده کنید.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13607

به "نوبیا از یک گوشی به شکل دستبند رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبیا از یک گوشی به شکل دستبند رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید