کنترل صدای موسیقی با ریموت پوشیدنی

به گزارش مجله سرگرمی، ریموت کنترل منعطف Chubby Buttons را بر بازو یا مچ دست خود متصل نموده و بدون احتیاج به در دست دریافت تلفن همراه، صدای موسیقی را کم و زیاد نموده یا آهنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

کنترل صدای موسیقی با ریموت پوشیدنی

یکی از سخت ترین کارها درهوای سرد زمستانی یا حضور در ورزش های زمستانی، تغییر آهنگ و موسیقی دلخواه پخش شده به وسیله تلفن همراه است؛ چرا که شما باید تلفن همراه را از جیب یا کوله پشتی خود خارج نموده و آهنگ مورد نظر را انتخاب نموده یا صدای آن را کم و زیاد کنید.

برای حل این مشکل ریموت کنترل منعطفی طراحی و ساخته شده است که براحتی بر بازو یا مچ دست کاربران متصل شده و به وسیله بلوتوث با تلفن همراه ارتباط برقرار می نماید. به این ترتیب دیگر احتیاج نیست که در سراشیبی های ورزش اسکی یا حتی در سرمای زمستان تلفن همراه خود را خارج نموده و موسیقی دلخواه را انتخاب کنید. چرا که شما می توانید این فناوری پوشیدنی را به سهولت بر مچ دست یا بازوی خود متصل نموده و کنترل موسیقی دلخواه خود را در دست بگیرید. این سیستم که اولین فناوری پوشیدنی کنترل موسیقی از راه دور در دنیا نامیده می گردد، به وسیله بلوتوث با تلفن همراه کاربران ارتباط برقرار نموده و پخش موسیقی را مدیریت می نماید. دگمه های کنترل این فناوری به اندازه ای بزرگ هستند که حتی با دستکش های حجیم در ورزش های زمستانی نیز می توان آنها را فشار داد. این فناوری همچنین با تمامی هدفون های سیمی و بی سیم، تمامی برنامه های موسیقی و همچنین بلندگوهای بلوتوث سازگار بوده و بدون احتیاج به بارگذاری هر برنامه ای، به سهولت با تلفن همراه کاربران با سیستم عامل های (Android و Ios) مدیریت می گردد. این فناوری به سهولت بر کت ها و کاپشن های حجیم بخصوص در ورزش ها و مسابقات زمستانی متصل شده و همزمان می توان آن را به آیینه اتومبیل، استودیو، سالن بدنسازی و حتی نزدیک دوش حمام متصل نموده و موسیقی دلخواه را گوش داد.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45613

به "کنترل صدای موسیقی با ریموت پوشیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل صدای موسیقی با ریموت پوشیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید