2 ملی پوش قمی فوتسال در اردوی روسیه حضور یافتند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: در آستانه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ویتنام، علیرضا وفایی و علی اصغر حسن زاده 2 ملی پوش قمی تیم ملی فوتسال در اردوی روسیه حضور یافتند.

2 ملی پوش قمی فوتسال در اردوی روسیه حضور یافتند

به گزارش خبرنگاران از قم، علیرضا وفایی و علی اصغر حسن زاده دو بازیکن قمی تیم ملی فوتسال هستند که همراه با کاروان تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا راهی اردوی روسیه شده اند.

در این میان، اصغر حسن زاده به دلیل عضویت در تیم نوریل نیکل حاضر در لیگ حرفه ای فوتسال روسیه در این کشور به ملی پوشان ملحق شد اما علیرضا وفایی بازیکن جوان و خلاق تیم فوتسال ماهان تندیس قم از ابتدا در اردوی تیم ملی حضور داشت و پس از سفر تیم ملی به ازبکستان، همراه با این تیم راهی مسکو شد.

وفایی در 2 بازی محبت آمیز تیم ملی کشورمان در برابر ازبکستان نیز گلزنی کرد چنان که وی هم در مسابقه نخست که به رجحان 6 بر یک کشورمان انجامید یک گل زد و هم در مسابقه دوم که با پیروزی 6 بر 2 یاران خاتمه یافت گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال کشورمان نیز عصر دیروز در نخستین مسابقه محبت آمیز و تدارکاتی خود در روسیه برابر تیم فوتسال نوریل نیکل یعنی تیمی که 3 ایرانی از جمله اصغر حسن زاده بازیکن قمی تیم ملی را در اختیار دارد به میدان رفت که این بازی با تساوی خاتمه یافت و در ضربات پنالتی، تیم ملی ایران مغلوب حریف روس شد.

علیرضا وفایی بازیکن تیم ماهان تندیس قم در این بازی مقابل نوریل نیکل به میدان رفت و اصغر حسن زاده نیز با پیراهن کشورمان برابر تیم باشگاهی خود در زمین حاضر شد.

اعضای تیم ملی فوتسال ایران پس از بازی برابر تیم فوتسال نوریل نیکل، با 2 تیم لیگ بر تر فوتسال این کشور به نام های دینا مسکو و میتیسچی مسابقه می دهند.

شاگردان خسوس کاندلاس سپس 6 اردیبهشت به ایران آمده و بعد از 2 روز استراحت روز 8 اردیبهشت برای مسابقات جام ملت های آسیا راهی ویتنام می شوند و این در حالی است که ایران در این مسابقات با چین، استرالیا و اندونزی همگروه است.

ق

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43989

به "2 ملی پوش قمی فوتسال در اردوی روسیه حضور یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 ملی پوش قمی فوتسال در اردوی روسیه حضور یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید