سامانه توانا رونمایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، مراسم رونمایی از پرتابل آموزش و توانمندسازی جهادی با نام توانا، با حضور جمعی از فعالان و جهادگران در مراسم ششمین شب خاطره جهادی حوزه هنری برگزار گردید.

سامانه توانا رونمایی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مراسم رونمایی از پرتابل آموزش و توانمندسازی جهادی با نام توانا، با حضور جمعی از فعالان و جهادگران در مراسم ششمین شب خاطره جهادی حوزه هنری برگزار گردید.

به همت جهادگران، در سال های اخیر شاهد رشد گسترده و چشمگیر فعالیت گروه های جهادی در عرصۀ محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق روستایی و شهری کشور بوده ایم.

رشد کمی گروه های جهادی و همچنین کاهش محرومیت مادی و ظاهری روستا های کشور از جمله عواملی است که رسالت بزرگی را بر دوش جهادگران نهاده و آن ها را به سمت مأموریت های جدید سوق داده است، به گونه ای که امروزه گروه های جهادی علاوه بر حضور فعال و مستمر در مناطق محروم و انجام فعالیت های گذشته، به طراحی و اجرای مأموریت های جدید روی آورده و سعی در ایفای نقش موثرتری جهت حل مسائل این مناطق دارند.

ناگفته پیداست که این امر بدون راهنمایی و توانمندسازی گروه های جهادی میسر نخواهد بود. بدین منظور کارگروه هایی تخصصی از صاحب نظران، پیشکسوتان و فعالین جهادی هر عرصه تشکیل داده که به وسیله فراوری محتوا، برگزاری دوره های آموزشی و نشست های تخصصی و اندیشه ورز، به راهنمایی و توانمندسازی گروه های جهادی می پردازند. محتوای این کوشش ها در سایت توانا برای استفاده جهادگران قرار می گیرد.

جهادگران سراسر کشور با مراجعه به سامانه توانا edu.jahadgaran.org می توانند از محتوای موجود در عرصه های مالی، اجتماعی، سلامت، فرهنگی، عمرانی و پژوهشی بهره برداری نمایند.

از آنجایی که یکی از رسالت های مجموعه توانمندسازی استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و همچنین استفاده از تجربیات غنی این گروه ها در برنامه ریزی و فراوری محتوا می باشد؛ لذا از جهادگرانی که می توانید در فراوری محتوا، ارایه مشاوره و یا انتقال تجربه فعالیت نمایند، دعوت می گردد با مراجعه به سایت در بخش همکاری ثبت نام فرمایند.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61173

به "سامانه توانا رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه توانا رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید